شماره تماس: 4-02166000073

باسکول 500 کیلویی

باسکول 500 کیلویی از دسته انواع باسکول دیجیتال است که در بسیاری از کسب و کارها کاربرد فراوانی دارد و با توجه به کاربرد بسیار زیادی که دارد از فروش بالایی نیز بهره میبرد. باسکول 500 کیلو در اغلب برندها به صورت کاملا دیجیتالی تولید میشود و این سیاست شرکت های تولید کننده در طی چند سال اخیر بوده است که باسکول های خود را به صورت دیجیتالی تولید میکنند. باسکول 500 کیلویی محک نیز به صورت دیجیتالی تولید میشود و باسکول های قدیمی این شرکت به طور کل دیگر تولید نمیشوند. باسکول نیم تن با توجه به همین دیجیتالی شدن قادر است تا روند توزین را بسیار آسان تر و دقیق تر کند و نیازی به مهارت در به دست آوردن وزن اجسام نیز وجود ندارد. دیجیتالی شدن باسکول نیم تنی سبب شده تا تنها اجسام را بر روی سینی باسکول قرار داده و بلافاصله وزن آن محاسبه شده و بر روی نمایشگر به نمایش در آید. دیگر نیازی نیست تا مراحلی را طی کنید تا وزن اجسام محاسبه شود و دیجیتالی شدن باسکول نیم نیم تن به شما اجازه میدهد تا روند توزین بسیار آسان انجام شود. یک لود سل در زیر سینی باسکول 500 کیلویی یا باسکول محک 500 کیلویی تعبیه شده است که این لودسل ها بلافاصله بعد از قرار گیری اجسام بر روی سینی وزن آن را محاسبه کرده و به نمایشگر انتقال میدهد. دقت لودسل ها در هر برند از باسکول 500 کیلو میتواند متفاوت باشد که در باسکول 500 کیلویی محک این لودسل از دقت بسیار بالایی برخوردار است و خطای بسیار کمی در توزین خواهد داشت. بدنه و سینی باسکول 500 کیلویی از فلز ساخته میشود که در باسکول محک 500 کیلویی نیز این چنین است و فلزی بودن بدنه و سینی سبب شده تا از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار باشد. البته در مواردی و در برخی مدل ها جنس سینی باسکول 500 کیلو میتواند از استیل نیز باشد که استیل بودن سینی آن را در برابر آب و رطوبت و همچنین زنگ زدگی تا حد زیادی محافظت میکند. همچنین سینی باسکول 500 کیلو که از جنس استیل باشد به راحتی قابل شستشو و تمیز شدن است و برای کسب و کارهایی که احتمال برخورد آب به سینی بالا است بسیار مناسب است.

باسکول 500 کیلویی

علاوه بر اینکه دیجیتالی شدن باسکول نیم تنی سبب شده تا امر توزین تا حد زیادی آسان شود، امکانات دیگری را نیز برای آن به همراه داشته است. امکانات زیادی در باسکول 500 کیلوی و همچنین باسکول 500 کیلویی محک اضافه شده است که با این امکانات میتوانید بیشترین بهره را ببرید. هر شرکتی با توجه به سیاست کاری خود و همچنین بهره مندی از تکنولوژی های معرفی شده اقدام به تولید باسکول نیم تن با امکانات متعددی کرده است که برخی از برندها در این بین بیشترین امکانات و برخی کمترین امکانات را برای باسکول های خود در نظر گرفته اند. برای خرید باسکول 500 کیلویی باید به مشخصات باسکول توجه کرده تا از امکانات آن مطلع شده و بر اساس نیاز خود باسکول مناسب را خریداری کنید. با خرید باسکول 500 کیلویی مناسب با نیاز خود به راحتی میتوانید از بیشترین امکانات باسکول بهره مند شوید. همچنین برای خرید باسکول 500 کیلویی باید به پورت های آن نیز توجه داشته باشید. به طور مثال باسکول 500 کیلو باید از پورت های کاملی برای اتصال باسکول به تجهیزاتی همچون چاپگر جانبی و یا کامپیوتر برخوردار باشد. به خصوص در این بین یک باسکول 500 کیلو بهتر است یا چاپگردار باشد و یا امکان اتصال چاپگر به آن وجود داشته باشد.

قیمت باسکول 500 کیلویی به برندی که اقدام به تولید آن کرده است دارد و برندهای خارجی در این میان بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده اند. قیمت باسکول 500 کیلویی به امکانات آن و همچنین کیفیت و دقت باسکول نیز بستگی دارد و هر چه امکانات بیشتر، کیفیت بالاتر و دقت بالاتری داشته باشد در نتیجه قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. قیمت باسکول 500 کیلویی را نوع باسکول نیز مشخص میکند. به طور مثال باسکول 500 کیلویی محک در 4 مدل نمایشگر ثابت، نمایشگر متحرک، سینی غلطکی و نمایشگر دیواری عرضه میشود که هر یک از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند.

شرکت محک با تولید متنوع باسکول های خود مخصوصا باسکول های 500 کیلویی خود توانست گام بلندی در صنعت باسکول سازی کشور عزیزمان بردارد و با این محصول به همراه طراحی های متنوع آن سهم ویژه ای از فروش را در بازار کشور فراهم سازد به طور دقیق و مشخص و خلاصه یکه تازی این محصول در بازار باسکول ایران مشخصه ایست که نسیب شرکت توزین توان سنجش شده است و با توجه ویژه این شرکت به کیفیت ، همراه با طراحی متناسب با بازار ، باعث شده ، مشتریان قیمت مناسب این محصولات را نسبت به دیگر رقبا در این عرصه علاوه براینکه برروی کیفیت این محصول حساب ویژه دارند ترجیح داده و همواره با اعتماد به برند درج شده در محصول از خرید خود رضایت کافی را داشته باشند. 
باسکول های محک مدل 13000 در توزین 500 کیلو گرم در تنوع طراحی خود باعث شده تا مشاغل مختلفی از جمله خوشکبار و آجیل فروشی ها و یا مشاغلی که توقع زیادی از وزن کشی محصولات خود ندارند با توجه به مدل های نمایشگر ثابت ، متحرک و یا دیواری این محصولات استفاده قابل توجهی از این مدل داشته باشند ، چراکه در هر مدل و طراحی قابلیت تعویض سینی محصولات از سینی گالوانیزه به سینی تمام استیل نیز مزید بر علت شده که مشتریان این محصول از قالب خوشکبار فروشی و از این دست کارها به سمت مشاغلی همچون مرغ و گوشت فروشی و یا به طور کلی فروشنده های مواد پروتئینی کوچک سوق داده شود ، که این موارد خبر از فروش بالای این محصولات در حوزه های مختلف کسب و کار های بازار دارد .

هدف اصلی تولید این مدل از کالا نیز کسب رضایت حداکثری مشتریان بوده که در این راه جهت مشاغلی که خواستار حمل و نقل دستگاه و تردد در نقاط مختلف بنکدار خود میباشد بنا بر درخواست مشتریان عزیز باسکول توانایی مجهز شدن به چرخ بوده که در اصطلاح به آن باسکول چرخدار و یا باسکول چرخ پاترولی گفته میشود که باعث حمل و نقل آسان این دستگاه در محیط کار میگردد.

1مجموع 4 محصول
باسکول 500 کیلوگرمی غلطکی

باسکول 500 کیلوگرمی غلطکی

از نظر کارایی ، این محصول همانند مدلهای قبلیِ خود از نمایشگر lcd با دقت نمایش تصویر بالا و 10 حافظه ثبت کالا برخوردار است و سایز سینی 70*85 سانتی متریِ باسکول های 500 کیلویی غلطکی محک نیز متناسب با کاربردی است که این محصول را به یک مدل خاص در بین باسکول های موجود در بازار تبدیل نموده است
باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر ثابت

باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر ثابت

باسکول 500 کیلویی 70*70 سینی تمام فلز محک ،حتم بر یقین نامی است پرآوازه و مشهور ، بین فروشندگان عمده مرکبات و خشکبار و از این دست محصولات که علاوه بر دقت بالای وزن کشی از امکانات ویژه ای همچون اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور محصول وزن کشی شده را برخوردار شده است و به گونه ای این مدل را پیشرفته شده ی باسکول های مدل های 300 و200 کیلویی محک لقب داد
باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

باسکول 500 کیلویی 70*70 سینی تمام فلز متحرک محک ،علاوه بر دقت بالای وزن کشی از امکانات ویژه ای همچون اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور محصول وزن کشی شده را برخوردار شده است
باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

باسکول 500 کیلویی 70*70 سینی تمام فلز نمایشگر دیواری محک علاوه بر دقت بالای وزن کشی از امکانات ویژه ای همچون اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور محصول وزن کشی شده را برخوردار شده است
1مجموع 4 محصول
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :