شماره تماس: 4-02166000073

باسکول دیجیتال

باسکول دیجیتال جایگزین بسیار خوبی برای باسکول های قدیمی و سنگی است و به نوعی نسل جدید از باسکول ها محسوب میشود که میتواند به خوبی توزین اجسام را با دقت بالایی انجام دهد. باسکول دیجیتالی از ساختار متفاوتی نسبت به باسکول های قدیمی برخوردار است و برای به دست آوردن وزن اجسام دیگر نیازی به تنظیمات دستی و فیزیکی وجود ندارد. تنها کافیست تا اجسام را بر روی سینی باسکول دیجیتال قرار دهید تا وزن آنها را به دست آورد. همچنین باسکول دیجیتالی به یک نمایشگر نیز مجهز شده است که این نمایشگر میتواند از نوع LCD و یا LED باشد که اطلاعات حاصل از توزین را با وضوح بالایی به نمایش در می آورد. نه تنها وزن اجسام بلکه اطلاعات دیگری نیز بر روی نمایشگر باسکول دیجیتال و باسکول دیجیتال محک به نمایش در خواهد آمد. با دیجیتالی شدن باسکول امکانات زیادی به آن افزوده شده است که برای استفاده از این امکانات باید به نمایشگر آن رجوع کنید و از کلید های فیزیکی و یا لمسی تعبیه شده بر روی نمایشگر استفاده کرده و از امکانات آن بهره مند شوید. باسکول دیجیتال محک نیز اینگونه است و از امکانات متعددی برخوردار است که برای بهره گیری از این امکانات باید به سراغ نمایشگر آن بروید. باسکول محک پورت هایی را نیز به واسطه دیجیتالی شدن بر روی خود در اختیار دارد که توسط این پورت ها میتوانید کامپیوتر و یا چاپگر جانبی را به آن متصل کنید.

باسکول دیجیتال

انواع باسکول دیجیتال

تا کنون مدل های زیادی از باسکول دیجیتالی تولید و به بازار مصرف معرفی شده اند که از لحاظ ساختار، ابعاد و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند اما یک عامل که باعث شده تا میان انواع باسکول دیجیتال تفاوت هایی ایجاد شود ساختار آنها است. از انواع باسکول دیجیتال که توسط برند محک نیز تولید میشود میتوان به باسکول نمایشگر ثابت، باسکول نمایشگر متحرک، باسکول سینی غلطکی و باسکول نمایشگر دیواری اشاره نمود. باسکول نمایشگر ثابت در واقع باسکول دیجیتال پر فروشی است که نمایشگر آن از بدنه جدا نمیشود و ثابت بر روی آن جا خوش کرده است. باسکول نمایشگر متحرک نیز از دسته باسکول هایی است که نمایشگر آن به صورت متحرک طراحی شده و قابلیت جابجایی دارد. این نمایشگر بر روی یک سه پایه قرار گرفته و با یک کابل چندمتری به باسکول متصل میشود. باسکول نمایشگر دیواری نیز مانند باسکول نمایشگر متحرک از نمایشگری با قابلیت جابجایی برخوردار است اما این نمایشگر بر روی دیوار و یا هر سطح دیگری قابل نصب و راه اندازی است. باسکول سینی غلطکی که در شرکت محک نیز تولید میشود از باسکول هایی است که سینی آن غلطک هایی را بر روی خود دارد که این غلطک ها امکان انتقال کالا و اجسام و در عین حال توزین را فراهم میکنند.

انواع باسکول دیجیال بر اساس ظرفیت توزین

باسکول دیجیتال از لحاظ ظرفیت توزین به انواع مختلفی تقسیم بندی میشود که میتوان به باسکول دیجیتال 200 کیلویی ، باسکول دیجیتال 500 کیلویی یا باسکول دیجیتال یک تنی را نام برد. باسکول ها در ظرفیت توزین گوناگونی تولید میشوند و نمیتوان به طور دقیق گفت که در چه ظرفیت هایی تولید میشوند و هر شرکتی ممکن است بر اساس نیاز بازار و شرایط باسکول هایی با ظرفیت توزین متفاوت را تولید کند. نکته ای که برای تهیه باسکول دیجیتال 200 کیلویی ، باسکول دیجیتال 500 کیلویی و باسکول دیجیتال یک تنی باید به آن دقت داشته باشید دقت توزین است و باید باسکولی را تهیه کنید که دقت بالایی داشته باشد و وزن حاصل از توزین اجسام را با دقت بالایی بر روی نمایشگر به نمایش در آورد. باسکول دیجیتال کوچک از طرفداران زیادی برخوردار است و بسیاری از خریداران تمایل دارند تا این دست باسکول ها را برای کسب و کار خود خریداری کنند. باسکول دیجیتال کوچک فضای کمی را اشغال میکند به همین دلیل نیز محبوبیت دارد اما توجه داشته باشید که باسکول های کوچک اغلب در ظرفیت های 100 تا 200 کیلو عرضه میشوند از سویی با توجه به سینی کوچک خود چندان فضای زیادی را برای قرار دادن اجسام بر روی سینی ایجاد نمیکنند و با محدودیت هایی روبرو خواهید بود. از دیگر باسکول های پرطرفدار دیجیتالی این روزها باید باسکول دیجیتال پرینتردار را نامید. پرینتری که برای باسکول دیجیتال پرینتردار در نظر گرفته میشود میتواند فاکتور و رسید مورد نیاز مشتری را چاپ کند.

خرید باسکول دیجیتال

برای خرید باسکول دیجیتال باید به این موضوع توجه داشته باشید که گارانتی باسکول را نیز دریافت کنید و اگر باسکولی بدون گارانتی به فروش میرسد از خرید آن صرف نظر کنید. برای خرید باسکول دیجیتال بهتر است تا به سراغ باسکول های با برند معتبر بروید زیرا باسکول هایی که در برندهای معتبر عرضه میشوند مطمئنا گارانتی دار هستند و میتوانید از این گارانتی برای تعمیر و رفع مشکل آن بهره بگیرید. باسکول محک از باسکول های با 2 سال گارانتی معتبر است که میتوانید در طی این 2 سال به راحتی هر گونه تعمیر و رفع مشکل باسکول را به کارشناسان زبده واگذار نمایید.

قیمت باسکول دیجیتال

قیمت باسکول دیجیتال را عوامل متعددی تعیین میکنند که برخی عوامل تاثیر آنچنانی بر روی قیمت ندارند و برخی دیگر تاثیر زیادی بر روی قیمت دارند. قیمت باسکول دیجیتال در برندهای وارداتی به مراتب بیشتر از باسکول های داخلی است و با نگاهی به قیمت ها به این موضوع پی خواهید برد. قیمت باسکول دیجیتال بر اساس ظرفیت نیز متفاوت خواهد بود و باسکول هایی که در ظرفیت های بالایی به فروش میرسند از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. باسکول دیجیتال دست دوم برای افرادی که بودجه کافی برای خرید باسکول نو ندارند بسیار ایده آل است. باسکول دیجیتال دست دوم اگر کم کارکرد باشد و از سویی آسیب کمی دیده باشد و یا اصلا آسیب ندیده باشد میتواند بهترین گزینه برای خرید باشد. باسکول محک و باسکول دیجیتال دست دوم را هم اکنون میتوانید از فروشگاه تراز محک یکی از دفاتر مرکزی محک در کشور تهیه نمایید. خرید از این فروشگاه به روش های حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است و به راحتی میتوانید باسکول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

صحبت که از وزن کشی محصولات در میان باشد نمیشود از برند محک به سادگی گذشت و باسکولهای باکیفیت شرکت توزین توان سنجش ( محک ) را از نظر کیفیت با برند دیگری مقایسه کرد. از باسکولهای 200 کیلویی با طرح های متنوع آن گرفته تا باسکولهای 300 کیلویی محک با توانایی سنجش متوالی و کیفیت وزن کشی بالای آن گرفته تا باسکولهای 500 کیلویی و 1000 کیلویی و 1500 کیلویی که به ترتیب محبوبیت های خاص خود را در اقشار مختلف بازار دارند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه به صورت تخصصی میتوانید هرکدام از محصولات را ملاحظه و خریداری نمایید. دیگر نگران دقت توزین وزن های بالا نباشید وزن های بالای 70کیلوگرم را به باسکول های محک بسپارید .باسکول های دیجیتالی محک تمامی مزیت و امکانات دیجیتال ترازوهای محک را در باسکول محک نیز خواهید یافت. باسکول های محک مقاوم و دقیق . 

محصولات فروشگاهی محک افتخار هر ایرانی . محک پیشرو در صنایع الکترونیک کشورنمادی از تلاش و پویایی متخصصان ایرانی  می باشد محک نام آشنای صنایع فروشگاهی ایرانی. خط تمام اتوماتیک مونتاژ برد ، دستگاه های مکانیزه سنجش دقت ، مونتاژ دقیق قطعات محصولات ،نظارت کیفی بر تمامی مراحل تولید .

شرکت محک ( توزین توان سنجش )  با توزیع و پخش محصولات فروشگاهی شامل ترازوهای الکترونیکی و باسکول های الکترونیکی توانسته گامی بلند جهت تامین نیازهای داخلی و قطع وابستگی به بازار خارجی بردارد . 

دراینجا نکاتی را درباره استفاده از باسکول های محک بدانید بهتر است باسکول را به وسیله دستگیره های آن جابجا کنید ، از تراز بودن باسکول در جایی که نصب می شود اطمینان داشته باشید ، حتما از پریز مستقلی که دارای ارت باشد برای تغذیه برق باسکول استفاده نمایید .اصلا در هیچ شرایط از کفه توزین باسکول به عنوان چهار پایه استفاده نکنید ، بار را نباید بر روی کفه توزین باسکول پرتاب کنید حتی از ضربه و یا سقوط بر روی کفه توین باسکول خودداری کنید ، بار را برروی کناره کفه توزین قرار ندهید  و بیشتر از ظرفیت بر روی باسکول بار قرار ندهید ، آب برروی باسکول نباید ریخته شود برای شستشوی دستگاه باید سینی باسکول را جداگانه شسته و خشک نمایید و قسمت های مختلف باسکول را با دستمال مرطوب پاک نمایید .باسکول های محک را می توانید به کامپیوتر متصل نموده و اطلاعات موجود در باسکول را مشاهده و یا تغییر دهید .امکاناتی که به وسیله کامپیوتر در اختیار شما قرار می گیرد 1 امکان مشاهده و ذخیره 2000قلم کالای فروخته شده در باسکول 2 امکان مشاهده و تغییر قیمت کالا در حافظه های قیمت کالا 3امکان مشاهده و تغییر نام کالا در حافظه های قیمت کالا 4 امکان مشاهده و تغییر نام فروشگاه و پیام تبلیغاتی 5 امکان مشاهده صفحه نمایش باسکول 6 امکان بایگانی و گزارش گیری از اقلام فروخته شده 7 امکان مشاهده و تغیین شماره باسکول و شماره غرفن 8 امکان مشاهده و تنظیم ساعت و تاریخ باسکول

1مجموع 20 محصول
باسکول 200 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

باسکول 200 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

کمتر کسی پیدا میشه که سرو کارش با باسکول و وزن کشی باشه ولی برند محک رو نشناسه ! باسکول های پرکاربردی که علاوه بر دقت بالایی که در وزن کشی محصولات و امکانات ویژه ای نظیره اتصال به چاپگر فاکتور فروش و کامپیوتر را در کارنامه خود دارد
باسکول 1500 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

باسکول 1500 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

رعایت دقت در وزن کشی در کنار قدرت توزین ، آن هم یک و نیم تن ، مساله ایست که اکثر شرکت های باسکول سازی با آن مشکل دارند ولی به یقین میتوان گفت این مسئله در باسکول 1500 کیلویی نمایشگر دیواری محک کاملا به مسئاله ای پیش پا افتاده تبدیل شده
باسکول 1000 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

باسکول 1000 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

شروع وزن کشی با نسل باسکولهای ِ با توان توزین 1 تنی با امکان توزین چند مرحله ای و سینی بزرگ ( 100*100سانتی متری ) آن باعث شده که باسکول های 1000 کیلویی محک را به باسکولی بی نظیر در وزن کشی تبدیل کند .
باسکول 1000 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

باسکول 1000 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

شروع وزن کشی با نسل باسکولهای ِ با توان توزین 1 تنی نمایشگر متجرک با امکان توزین چند مرحله ای و سینی بزرگ ( 100*100سانتی متری ) آن باعث شده که باسکول های 1000 کیلویی محک را به باسکولی بی نظیر در وزن کشی تبدیل کند .
باسکول 1500 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

باسکول 1500 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

رعایت دقت در وزن کشی در کنار قدرت توزین ، آن هم یک و نیم تن ، مساله ایست که اکثر شرکت های باسکول سازی با آن مشکل دارند ولی به یقین میتوان گفت این مسئله در باسکول 1500 کیلویی نمایشگر متحرک محک کاملا به مسئاله ای پیش پا افتاده تبدیل شده
باسکول 1000 کیلوگرمی نمایشگر ثابت 120*120

باسکول 1000 کیلوگرمی نمایشگر ثابت 120*120

شروع وزن کشی با نسل باسکولهای ِ با توان توزین 1 تنی با امکان توزین چند مرحله ای و سینی بزرگ ( 120*120سانتی متری ) آن باعث شده که باسکول های 1000 کیلویی محک را به باسکولی بی نظیر در وزن کشی تبدیل کند .
باسکول 1500 کیلوگرمی نمایشگر ثابت 120*120

باسکول 1500 کیلوگرمی نمایشگر ثابت 120*120

رعایت دقت در وزن کشی در کنار قدرت توزین ، آن هم یک و نیم تن ، مساله ایست که اکثر شرکت های باسکول سازی با آن مشکل دارند ولی به یقین میتوان گفت این مسئله در باسکول 1500 کیلویی نمایشگر ثابت سینی بزرگ 120*120 محک کاملا به مسئاله ای پیش پا افتاده تبدیل شده
باسکول 1500 کیلوگرمی نمایشگر ثابت 100*100

باسکول 1500 کیلوگرمی نمایشگر ثابت 100*100

رعایت دقت در وزن کشی در کنار قدرت توزین ، آن هم یک و نیم تن ، مساله ایست که اکثر شرکت های باسکول سازی با آن مشکل دارند ولی به یقین میتوان گفت این مسئله در باسکول 1500 کیلویی نمایشگر ثابت سینی 100*100 محک کاملا به مسئاله ای پیش پا افتاده تبدیل شده
باسکول 1000 کیلوگرمی نمایشگر ثابت 100*100

باسکول 1000 کیلوگرمی نمایشگر ثابت 100*100

شروع وزن کشی با نسل باسکولهای ِ با توان توزین 1 تنی با امکان توزین چند مرحله ای و سینی بزرگ ( 100*100سانتی متری ) آن باعث شده که باسکول های 1000 کیلویی محک را به باسکولی بی نظیر در وزن کشی تبدیل کند .
باسکول 500 کیلوگرمی غلطکی

باسکول 500 کیلوگرمی غلطکی

از نظر کارایی ، این محصول همانند مدلهای قبلیِ خود از نمایشگر lcd با دقت نمایش تصویر بالا و 10 حافظه ثبت کالا برخوردار است و سایز سینی 70*85 سانتی متریِ باسکول های 500 کیلویی غلطکی محک نیز متناسب با کاربردی است که این محصول را به یک مدل خاص در بین باسکول های موجود در بازار تبدیل نموده است
باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر ثابت

باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر ثابت

باسکول 500 کیلویی 70*70 سینی تمام فلز محک ،حتم بر یقین نامی است پرآوازه و مشهور ، بین فروشندگان عمده مرکبات و خشکبار و از این دست محصولات که علاوه بر دقت بالای وزن کشی از امکانات ویژه ای همچون اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور محصول وزن کشی شده را برخوردار شده است و به گونه ای این مدل را پیشرفته شده ی باسکول های مدل های 300 و200 کیلویی محک لقب داد
باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

باسکول 500 کیلویی 70*70 سینی تمام فلز متحرک محک ،علاوه بر دقت بالای وزن کشی از امکانات ویژه ای همچون اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور محصول وزن کشی شده را برخوردار شده است
باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

باسکول 500 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

باسکول 500 کیلویی 70*70 سینی تمام فلز نمایشگر دیواری محک علاوه بر دقت بالای وزن کشی از امکانات ویژه ای همچون اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور محصول وزن کشی شده را برخوردار شده است
باسکول 300 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

باسکول 300 کیلوگرمی نمایشگر دیواری

باسکول 300 کیلویی 70*70 سینی فلزی نمایشگر دیواری برند محک ، به طور حتم نامی است پرآوازه ، بین فروشندگان عمده که علاوه بر دقت بالای وزن کشی از امکانات ویژه ای همچون اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور محصول وزن کشی شده را برخوردار شده است
باسکول 300 کیلوگرمی نمایشگر ثابت

باسکول 300 کیلوگرمی نمایشگر ثابت

باسکول 300 کیلویی 70*70 سینی فلزی محک ، به طور حتم نامی است پرآوازه ، بین فروشندگان عمده برنج و خوشکبار و از این دست محصولات که علاوه بر دقت بالای وزن کشی از امکانات ویژه ای همچون اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور محصول وزن کشی شده را برخوردار شده است و به گونه ای این مدل را پیشرفته شده ی باسکول های مدل 200 کیلویی محک لقب داد
باسکول 300 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

باسکول 300 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

باسکول 300 کیلویی 70*70 سینی فلزی نمایشگر دیواری برند محک ، به طور حتم نامی است پرآوازه ، بین فروشندگان عمده که علاوه بر دقت بالای وزن کشی از امکانات ویژه ای همچون اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور محصول وزن کشی شده را برخوردار شده است
باسکول 200 کیلوگرمی نمایشگر ثابت (چرخدار)

باسکول 200 کیلوگرمی نمایشگر ثابت (چرخدار)

دقت فوق العاده در توزین و سرعت بالا در پایدار شدن وزن دارای ۱۰ حافظه برای ثبت قیمت کالاها امکان اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور فروش امکان توزین چند مرحله ای ( برای توزین بیش از ظرفیت دستگاه ) امکان شمارش قطعات هم وزن صفر کننده خودکار ( Auto zero tracking )
باسکول 200 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

باسکول 200 کیلوگرمی نمایشگر متحرک

دقت فوق العاده در توزین و سرعت بالا در پایدار شدن وزن دارای ۱۰ حافظه برای ثبت قیمت کالاها امکان اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور فروش امکان توزین چند مرحله ای ( برای توزین بیش از ظرفیت دستگاه ) امکان شمارش قطعات هم وزن صفر کننده خودکار ( Auto zero tracking )
باسکول 200 کیلوگرمی نمایشگر ثابت

باسکول 200 کیلوگرمی نمایشگر ثابت

دقت فوق العاده در توزین و سرعت بالا در پایدار شدن وزن دارای ۱۰ حافظه برای ثبت قیمت کالاها امکان اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور فروش امکان توزین چند مرحله ای ( برای توزین بیش از ظرفیت دستگاه )
باسکول 300 کیلوگرمی غلطکی

باسکول 300 کیلوگرمی غلطکی

دقت فوق العاده در توزین و سرعت بالا در پایدار شدن وزن دارای ۱۰ حافظه برای ثبت قیمت کالاها امکان اتصال به چاپگر و چاپ فاکتور فروش امکان توزین چند مرحله ای ( برای توزین بیش از ظرفیت دستگاه ) صفر کننده خودکار ( Auto zero tracking )
1مجموع 20 محصول
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :